نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
انصراف یوونتوس از جذب پاول پوگبا

انصراف یوونتوس از جذب پاول پوگبا

 

راه یووه و پوگبا یکبار دیگر پس از جدایی طرفین در سال 2016، به محال‌ترین فاصله ممکن رسید تا پروژه جاه‌طلبانه جذب پوگبا به عنوان نخستین شکست تیم مدیریتی یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستان 2019 تبدیل شود.

 

آلویزه کانی‌اَتزو روزنامه‌نگار ایتالیایی روزنامه بریتانیایی Daily Mail از منصرف شدن بانوی‌پیر در بازگشت پاول پوگبا به تورین و جذب دوباره این هافبک فرانسوی خبر داد.

 

کانی‌اَتزو با اشاره به امیدواری‌های فراوان یوونتوس به کمک‌های مینو رایولا مدیربرنامه‌های پوگبا در فراهم کردن شرایط مناسب برای انتقال او، قیمت‌گذاری سرسام‌آور منچستر یونایتد و پافشاری آنها در پرداخت این مبلغ از سوی باشگاه‌های خواهان این بازیکن را یکی از عمده‌ترین دلایل کنار کشیدن یووه از این ترانسفر عنوان کرده است.

 

شیاطین‌سرخ که برای رضایت دادن به خروج پوگبا، سد محکم 150 میلیون یورویی (با احتساب پاداش‌ها و سایر بندها این مبلغ تا 167 میلیون یورو افزایش می‌یافت) را پیش پای یوونتوس و رئال‌مادرید قرار دادند، حالا با انصراف یکی از متقاضیان، با خیالی آسوده به ماندن هافبک 26 ساله‌اش امید خواهد بست؛ چه‌آنکه اوله‌گنار سولسشر سرمربی یونایتد نیز دو روز پیش در گفتگویی از علاقه و نیاز این باشگاه به پوگبا خبر داده بود:

 

اینجا منچستریونایتد است و برای به دست آوردن پول، بازیکنان را نمی‌فروشیم. ما به حضور پوگبا در تیم نیاز داریم. او بازیکن بزرگ و حرفه‌ای است و ما از ماندن او مطمئن هستم. پاول منچستر را در تور پیش فصل همراهی خواهد کرد.

 

هرچند هنوز باشگاه یوونتوس مذاکره برای انتقال پوگبا به تورین و یا حتی انصراف رسمی آنها از جذب این بازیکن فرانسوی را به صورت رسمی اعلام نکرده‌ اما با انصراف یووه، (دست‌کم آنطور که در رسانه‌ها از آن یاد شده) رئال‌مادرید بهترین بخت را برای جذب پوگبا را در اختیار دارد؛ هرچند لوس‌بلانکوس اعلام کرده تا پیش از فروش بازیکنان مازادش به پروژه جذب پوگبا نمی‌اندیشد.

 

یوونتوس پس از جذب آزاد آرون رمزی از آرسنال و آدرین رابیو از پاری‌سن‌ژرمن بی‌میل نبود تا پوگبا را نیز با قیمتی مقرون به صرفه و منطقی جذب کند اما قیمت هنگفت یونایتدها کار را برای آنها به نقاط پایانی‌اش رسانده است. در حالیکه پوگبا همراه با منچستر در اردوی آماده‌سازی این تیم در استرالیا به سر می‌برد، قدم رو به عقب یوونتوس می‌تواند خبری ناخوشایند برای او باشد؛ پوگبایی که طبق شنیده‌ها به بازگشت دوباره به تیم سابقش بسیار علاقه‌مند بوده است.

 

گفتنی است پاول پوگبا از سال 2012 تا 2016 به مدت 4 فصل در یوونتوس حضور داشت و پس از 178 بازی و به ثمر رساندن 34 گل زده برای این تیم، با قراردادی 105 میلیون یورویی و 5 ساله به منچستر یونایتد پیوست.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: